WEKO3
-
RootNode
アイテム
Activity Theory and Fostering Learning : Developmental Interventions in Education and Work
https://doi.org/10.32286/00022982
https://doi.org/10.32286/000229820ba5eb5c-716e-4cdd-a4e1-e42bb78043fc
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 図書 / Book(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-04-02 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Activity Theory and Fostering Learning : Developmental Interventions in Education and Work | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_2f33 | |||||
資源タイプ | book | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.32286/00022982 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
山住, 勝広
× 山住, 勝広× Yrjö, Engeström× Anu, Kajamaa× Hannele, Kerosuo× Päivi, Laurila× Harry, Daniels× Annalisa, Sannino× Edmond, H. F. Law× Lee, Yew-Jin |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 44818 | |||||
姓名 | 山住, 勝広 | |||||
書誌情報 | 発行日 2010-03-31 | |||||
ISBN | ||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||
識別子タイプ | ISBN | |||||
関連識別子 | 9784946421143 | |||||
書誌レコードID | ||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||
識別子タイプ | NCID | |||||
関連識別子 | BB09866253 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
目次 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Contributors ------- v Introduction ------- vii Katsuhiro Yamazumi 1 Process Enhancement Versus Community Building: Transcending the Dichotomy through Expansive Learning ------- 1 Yrjö Engeström, Anu Kajamaa, Hannele Kerosuo, and Päivi Laurila 2 Analysing Communicative Action in Institutions as It Brings about Change: Where the Cultural Historical Shapes the Interactional ------- 29 Harry Daniels 3 The Predictable Failure of Sustainable Innovations in School: From Warrants to Actions and Back to the Future ------- 61 Annalisa Sannino 4 Space for Teacher Learning: A Case Study on Developing Teacher Curriculum Leadership in Hong Kong ------- 87 Edmond H. F. Law 5 Engineering the Educated Person: An Ongoing Problematic in Singapore ------- 111 Yew-Jin Lee 6 Schools that Contribute to Community Revitalization ------- 133 Katsuhiro Yamazumi |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | Center for Human Activity Theory (CHAT), Kansai University | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Activity theory | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | expansive learning | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | intervention | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Change Laboratory | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | school development | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | teacher learning and development | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 関西大学 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Kansai University | |||||
編者 | ||||||
値 | 山住 勝広 |
Share
Cite as
山住, 勝広, Yrjö, Engeström, Anu, Kajamaa, Hannele, Kerosuo, Päivi, Laurila, Harry, Daniels, Annalisa, Sannino, Edmond, H. F. Law, Lee, Yew-Jin, 2010, Activity Theory and Fostering Learning : Developmental Interventions in Education and Work: Center for Human Activity Theory (CHAT), Kansai University.
Loading...