WEKO3
アイテム
[研究ノート] メディアの中の「私性と公共性」 : 広告を可能とさせる社会的環境条件に関する検討資料
http://hdl.handle.net/10112/6796
http://hdl.handle.net/10112/6796ec027387-baba-44cb-bdf2-5bd10b4c2977
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2012-07-03 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | [研究ノート] メディアの中の「私性と公共性」 : 広告を可能とさせる社会的環境条件に関する検討資料 | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | jpn | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| その他のタイトル | ||||||
| その他のタイトル | Public and private spheres among media; Investigative documents on social fundamentality to allow advertising can be done | |||||
| 著者 |
水野, 由多加
× 水野, 由多加 |
|||||
| 著者別名 | ||||||
| 識別子Scheme | WEKO | |||||
| 識別子 | 19064 | |||||
| 姓名 | Mizuno, Yutaka | |||||
| 概要 | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | 新しい社会情報環境とマス・メディアの変化によって、広告を可能とさせる社会条件に関わる今日的な社会現象が生起してきた。本研究ノートは、今後の議論のために準備・編集された調査資料である。 \nSome contemporary social phenomena have been occurred concerning allowance and conditions that can be advertising done, according to the changing new socio-technological environments and mass media. These are some investigative documents edited by the author to prepare the further discussions. |
|||||
| 書誌情報 |
関西大学社会学部紀要 巻 43, 号 2, p. 157-179, 発行日 2012-03-31 |
|||||
| ISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
| 収録物識別子 | 02876817 | |||||
| 書誌レコードID | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AN00046982 | |||||
| 著者版フラグ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 関西大学社会学部 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 広告 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 広告と社会 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | Advertising | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | Advertising and society | |||||