WEKO3
アイテム
Teacher Training Workshop: Exploring Ways for Japanese Teachers of English to Make Their Classes More Communicative
http://hdl.handle.net/10112/1467
http://hdl.handle.net/10112/1467ff3623c6-8ffe-4ceb-8068-2e71641659a9
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2010-03-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Teacher Training Workshop: Exploring Ways for Japanese Teachers of English to Make Their Classes More Communicative | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | 教員養成ワークショップ: 日本人英語教師による、よりコミュニカティブな授業展開を求めて | |||||
著者 |
Palmer, Roger
× Palmer, Roger× Campbell, Chris× Nabei, Toshiyo |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 21357 | |||||
姓名 | パーマー, ロジャー | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 21358 | |||||
姓名 | キャンベル, クリス | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 21359 | |||||
姓名 | 名部井, 敏代 | |||||
書誌情報 |
関西大学外国語教育研究 巻 11, p. 89-104, 発行日 2006-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13467689 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11583868 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 関西大学外国語教育研究機構 | |||||
出版者(他言語) | ||||||
値 | Institute of Foreign Language Education and Research Kansai University | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 教員研修 (Teacher Training) | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | コミュニカティブな言語教育 (Communicative Language Teaching) | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | タスクを用いた言語教育 (Task Based Language Teaching) | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 関西大学 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Kansai University | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf |