WEKO3
-
RootNode
アイテム
Strategies for Service Companies to cope with Service Characteristics
http://hdl.handle.net/10112/902
http://hdl.handle.net/10112/90219856240-8b71-4cd3-a583-740c05a4127f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2010-02-09 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Strategies for Service Companies to cope with Service Characteristics | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
廣田, 俊郎
× 廣田, 俊郎 |
|||||
書誌情報 |
en : Kansai University review of business and commerce 巻 11, p. 11-26, 発行日 2009-03-29 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 13448455 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11662421 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | Faculty of Commerce, Kansai University | |||||
言語 | en | |||||
出版者(他言語) | ||||||
値 | 関西大学商学部 | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | service characteristics | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | strategy | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | cutomization | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | labor-intensity | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | industrialization of service | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | inseparability | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | heterogeneity | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | perishability | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | service-dominant logic | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | intangibility | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf |
Share
Cite as
廣田, 俊郎, 2009, Strategies for Service Companies to cope with Service Characteristics: Faculty of Commerce, Kansai University, 11–26 p.
Loading...