ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 1100 学部・機構・専門職大学院
  2. 商学部
  3. Kansai University review of business and commerce
  4. No.7

Advertising Systems in Japan Marketing Behavior, Advertising Industry, Advertising Literacy

http://hdl.handle.net/10112/12101
http://hdl.handle.net/10112/12101
a9c140af-0b9a-4c45-a761-f11c6ec20b32
名前 / ファイル ライセンス アクション
KU-1100RB-20050300-01.pdf KU-1100RB-20050300-01.pdf (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-02-08
タイトル
タイトル Advertising Systems in Japan Marketing Behavior, Advertising Industry, Advertising Literacy
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Kishiya, Kazuhiro

× Kishiya, Kazuhiro

WEKO 17271
e-Rad 40330170
ORCID iD 0000-0001-9419-8924

en Kishiya, Kazuhiro

ja ISNI

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 17272
姓名 岸谷, 和広
概要
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper clarifies advertising systems unique to Japan. As typical of Japanese advertising systems, advertising expression tend to adopt soft sell and transformational type. The advertising expression is explained not only by the cultural value but also marketing behavior of advertisers and the characteristics of Advertising transactions. As to marketing behavior channel-oriented marketing behavior has an impact on advertising expressions. As to characteristics of Advertising transactions, the existence of media-oriented advertising agency also has an impact on advertising expression. Finally, this paper proposes significance of advertising literacy and suggests future research.
書誌情報 Kansai University review of business and commerce

巻 7, p. 1-21, 発行日 2005-03
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13448455
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11662421
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 Faculty of Commerce, Kansai University
出版者(他言語)
値 関西大学商学部
キーワード
主題Scheme Other
主題 関西大学
キーワード
主題Scheme Other
主題 Kansai University
キーワード
主題Scheme Other
主題 Advertising expression
キーワード
主題Scheme Other
主題 Advertising transaction
キーワード
主題Scheme Other
主題 Hard sell/Soft sell
キーワード
主題Scheme Other
主題 Advertising effect
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 14:44:01.692785
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3