WEKO3
アイテム / Brand Endorsement on Instagram : How do expertise and similarity affect endorsed and alternative brands via searching behavior? / KU-1100-20220300-02
KU-1100-20220300-02
ファイル | ライセンス |
---|---|
KU-1100-20220300-02.pdf (512.9 kB) sha256 4ef496d13f582c3d1baafdc334e522b62338e6ceee3e603195560eee4de37b5d |
公開日 | 2022-03-24 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | KU-1100-20220300-02.pdf | |||||
本文URL | https://kansai-u.repo.nii.ac.jp/record/22177/files/KU-1100-20220300-02.pdf | |||||
ラベル | KU-1100-20220300-02.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 512.9 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|