WEKO3
アイテム
汉外教学“単位”思考
http://hdl.handle.net/10112/9178
http://hdl.handle.net/10112/917890a980cf-154c-4240-b8ea-996f1867d969
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-06-15 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 汉外教学“単位”思考 | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | On the Teaching Unit in Teaching Chinese as a Second Language | |||||
著者 |
杨, 帅可
× 杨, 帅可 |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 30112 | |||||
姓名 | Yang, Shuaike | |||||
概要 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | There are different linguistic units in Chinese: morphemes, words, phrases and sentences. As a member of vocabulary, phrases are closely related to words while its form is distinctly different from that of words. The learners should be instructed to be aware of the relevance and difference and the compiling of vocabulary should take it into account to help the learners to master phrases. | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 文部科学省グローバルCOEプログラム 関西大学文化交渉学教育研究拠点 | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 研究ノート | |||||
書誌情報 |
東アジア文化交渉研究 = Journal of East Asian cultural interaction studies 巻 8, p. 487-498, 発行日 2015-03-31 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18827748 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 関西大学大学院東アジア文化研究科 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | vocabulary | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | the second language teaching | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | phrase | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | the teaching unit |