WEKO3
アイテム
新しいパラダイムのリーダー、嶺南大学校大学院
http://hdl.handle.net/10112/7398
http://hdl.handle.net/10112/73983b73cf4d-3a02-41ca-9c05-2fceb74483d4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2012-12-03 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 新しいパラダイムのリーダー、嶺南大学校大学院 | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | Leader of New-Paradigm, Graduate School of Yeungnam University | |||||
著者 |
金, 良宣
× 金, 良宣 |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 29849 | |||||
姓名 | Kim, YangSun | |||||
概要 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | To increase competitiveness in the global market, Yenugnam graduate school runs off various programs relating us to other home and abroad universities in terms of cross registration system, exchange students program and E-learning. Also it is actively planning to recruit foreign students as well as foreign faculties with various backgrounds. To accommodate such change, the university is making a foreigner-friendly environment such as administrative infrastructure and increasing global networking through partnership among countries. Also it is pushing forward not only the globalization of traditional contents but making a course of professional degree which reflects the need for Korean studies. Thus, Yeungnam graduates will lead a new university paradigm in the 21st century pattern. |
|||||
書誌情報 |
東アジア文化交渉研究 東アジア文化研究科開設記念号 p. 17-22, 発行日 2012-03-24 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18827748 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 関西大学大学院東アジア文化研究科 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 教育支援 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 奨学金 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 学士―修士連環プログラム | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 学際研究 |