ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 1100 学部・機構・専門職大学院
  2. 総合情報学部
  3. 情報研究 : 関西大学総合情報学部紀要
  4. 第19号

Distance Secondary Education in Rural Latin America

http://hdl.handle.net/10112/1006
http://hdl.handle.net/10112/1006
6850ff46-45ba-443e-82e3-02e7ce97f8ab
名前 / ファイル ライセンス アクション
KU-1100-20030825-08.pdf KU-1100-20030825-08.pdf (1.1 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2010-02-18
タイトル
タイトル Distance Secondary Education in Rural Latin America
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Rosemary, Raygada Watanabe

× Rosemary, Raygada Watanabe

WEKO 23028

en Rosemary, Raygada Watanabe

Search repository
久保田, 賢一

× 久保田, 賢一

WEKO 44134
e-Rad 80268325

en Kubota, Kenichi

ja 久保田, 賢一

Search repository
概要
内容記述タイプ Other
内容記述 Latin American countries have been implementing a new system of distance teaching-learning, especially for those rural students living in remote poor areas. The main features behind the distance education projects are the followings: 1) Centralized management by the head offices of the Ministries of Education, 2) Although parents and communities are motivated to collaborate with the government in developing distance education, economic resources are lacking, 3) Rural teacher’s working conditions are poor and unstable, 4) Many students, especially girls, need to work for their families so that they are often absent from school. The educational projects depend on the political situation. Some government have introduced distance education without sufficient research into the success and failure of previous projects. This is especially true of those using mass media. In some cases, the technologies used in distance education are insufficient or obsolete; often teachers do not know how to use them. Thus, to improve rural distance education, attention must be focused on the role of rural teachers, policy implementation, educational technologies, and comparative evaluation studies.
書誌情報 情報研究 : 関西大学総合情報学部紀要

巻 19, p. 97-113, 発行日 2003-08-25
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 1341156X
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10484636
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 関西大学
キーワード
主題Scheme Other
主題 educational technology
キーワード
主題Scheme Other
主題 distance education
キーワード
主題Scheme Other
主題 secondary school
キーワード
主題Scheme Other
主題 rural area
キーワード
主題Scheme Other
主題 関西大学
キーワード
主題Scheme Other
主題 Kansai University
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 17:43:44.870762
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3